Tuesday 17 July 2012

apa punya bingai lah badut oren!

gua ni anak peneroka felda. gua ok je dgn fgv. yg org luar nk bising tu apa hal? gua yakin yg gi himpunan oren tu byk org luar. bkn org felda pn. apa ke bodoh nya nak attack felda? habis tabur fitnah pd fgv. korang nk saham fgv jatuh ke bingai? korang suka ke kalau saham fgv jatuh? bodoh punya bangsat.

tapi...

gua heran bin ajaib. hari ni gua dapat tahu kerajaan pas kedah pn beli saham fgv. siap minta 1juta saham lg. tp dpt 500k. gua xmarah pd kerajaan pas kedah. kerajaan kedah dia bagus. dia nampak kebaikan fgv. itu yg bt geng2 badut oren kantoi!

tapi...

yang gua heran. apa punya bingai geng2 oren nak memekik terlolong nak bagi saham fgv jatuh? satu je gua nk bgtau geng2 oren. lu org bodohhhhhhhhhhhh! serius wa cakap!

kasi hantam!

No comments:

Post a Comment