Saturday 28 July 2012

woiiii rais. apa punya bingai lah logo mcm tu? lirik pun kau nak kebas? apa dh xde org kreatif dh ke kt msia ni?

gua nk bantai pak menteri sorg ni. gua rasa mmg logo sambutan kemerdekaan ke 55 mmg tahap low class. bkn gua sorg je ckp mcm tu. ramai lg derrrr. gua gelak golek2 tgk logo mcm tu.

gua surfing2 dlm fb dan blog. ramai lg yg bleh hasilkan lg baik.

gua xde hal dgn tema janji ditepati. mmg dlm agama suruh setiap janji kena ditepati. xde plak dia suruh mungkiri janji. so dah oklah tu.

part lagu yg gua nak hantam! apa ke jadahnya pak menteri rais sendiri yg tulis lirik? kasi chance la rakyat sumbang idea cipta lirik dooollll oiiii!

apa ke bingai menteri pn nak tumpang semangkuk. kasi rakyat lah. br nilai patriotik ada dan timbul dikalangan rakyat. adoi lahhhh. apa punya bingaiiiiiiiiii!



lirik part "kini masa balas budi" tu mmg tahap low class pancing undi. lirik dr pak menteri yg pengampu. kalau tukar "kini rakyat berbudi" ok lah gak. maksud dia rakyat berbudi pd negara.

so advise gua:

1. tema janji ditepati dah ok.
2. tukar logo. kasi rakyat sumbang idea. byk yg cantik2 yg rakyat ada cipta dan letak di internet mcm blog dan fb.
3. lagu kasi org lain gubah lah. pak menteri toksah tulis lirik lah. hudooooooooooooh sgt! penulis lirik kt msia ni bersepah apa?

lg bgs kasi tukar terus pak menteri ni boleh ke? mcm dh terdesak sgt mengampunya!

apa lg? kasi hantam lah!

No comments:

Post a Comment