Tuesday 31 July 2012

lu ingat gua undi lu dulu sebab lu berhubungan luar tabie dgn dapig dan pgayr ke?

woi bingai! woi nik aziz! woi hadi awang! gua nak bgtau lu satu benda. direct terus. gua bkn jenis pengampu. gua pengundi atas pagar. gua jenis direct!

gua undi lu ms pru12 dulu sbb gua menyampah dgn bn. gua xpenah pn undi bn spjg gua mengundi.

tp apahal lu bingai? apahal lu pergi comolot dgn dapig dan pgayr? dulu lu ckp ALLAH akan tolong pas even pas bersendirian. gua sokong lu. gua pangkah lu. dgn izin ALLAH lu menang byk negeri dgn undi2 org mcm gua.

apa lu dah xpercaya dgn prinsip lu dulu? lu dah lupa dgn kepercayaan lu yg ALLAH akan tolong lu even lu sorg2? lu dah xpercaya? lu mmg bingai!

lu skrg dh mcm pelacor! lu mmg dh xde harga diri. lu cermin lah betul2. lu pikir. lu ingat pengundi mcm gua ni akan ada respect lg ke sama lu?

lu xpikir ke kenapa lepas lu isytihar berhubungan luar tabie dgn dapig dan pgayr lu punya sokongan merudum? sbb benda ni lah bingai!

lu ingat gua hadap sgt ke dgn si tua anuwar tu jd pm? lu mmg bingai! lu ingat gua suka sgt ke dgn dap yg terang2 byk perjuang agenda yg songsang dgn pas?

ada lu pikir? lu bingai!

lu baca apa yg hasan ali luah. sama mcm gua rasa lah bingai woi! mmg lu dah jd bingai lah pas. skrg kalau pru gua nak pangkah pas pun gua naik geli. nak pijak je bulan. ehhhh. gua xhingin nk undi lu lg lah samdollll!

apa lagi. kasi hantam lah!

p.s. gua kasi upload gambar lirik lagu shoutul amal kt atas tu. gua dedicate lagu tu pd nik aziz dan hadi. sbb 2 ekor ni dh jd bingai! sbb parasit dh bersarang dlm pas! sbb lu dh lupa! enjoy!

No comments:

Post a Comment